מה חשוב שתדעו על חנות פסנתרים?

חנות פסנתרים

מה חשוב שתדעו על חנות פסנתרים?

אני מחפש פסנתר חדש לבית שלי. אני יודע שיש הרבה אפשרויות שונות שם בחוץ, אבל אני צריך קצת עזרה להחליט מה לקנות. התקציב שלי הוא סביב $ 5000 והדאגות העיקריות שלי הן: 1) איכות צליל 2) מחיר ו-3) עמידות/איכות.

אני צריך לקנות פסנתר חדש.

כאשר אתה שוקל רכישת פסנתר, ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון. זה יותר מסתם מכשיר-זה חלק מהבית והמשפחה. פסנתר יכול להיות השתקפות של האישיות והטעם שלך, כמו גם השקעה לשנים הבאות.

על מנת לוודא שאתה מקבל את הכלי הטוב ביותר האפשרי עבור הכסף שלך, חשוב שתדע איפה יש חנות פסנתרים, מה מרכיב פסנתר איכותי ומדוע הם עולים כל כך הרבה כסף.

מה ניקח בחשבון כשנלך לחנות פסנתרים?

אם אתה כמוני, אתה בטח כבר יודע שאיכות הפסנתר שלך היא אחד הגורמים החשובים ביותר בקביעת כמה טוב זה נשמע. אחרי הכל, אם הפסנתר שלך לא מכוון כראוי או אם הפטישים שלו שחוקים ולא פוגעים במיתרים בכוח מספיק, אז לא משנה כמה מאמץ תשקיע בנגינה-או אפילו אם יש לך טכניקה מושלמת-התוצאה הסופית לא תהיה מה שאנחנו מצפים מגרנד קונצרט.

אז מה עושה את "איכות"? באופן כללי (ובלי להיות טכני מדי), ישנם שלושה מאפיינים עיקריים: יציבות כוונון; תגובת פטיש; ותהודת מיתרים.

אני רוצה פסנתר לא יקר מדי.

אתה יכול למצוא פסנתר שמתאים לך בכל טווח מחירים. אם אתה רוצה להוציא פחות מ – $1000, יש הרבה אפשרויות שם בחוץ. עם זאת, אם התקציב שלך גבוה יותר ואתה מחפש משהו יוקרתי יותר או ברמה מקצועית, אל תחפש רחוק יותר!

כיצב נבחר פסנתר בחנות פסנתרים?

בדוק מותגים וסגנונות שונים לפני שתחליט איזה סוג מכשיר תרצה. ישנם סוגים רבים ושונים של פסנתרים זמינים בשוק היום-ולכל אחד יש איכות צליל ייחודית משלו ואיכויות סגנון שגורמות להם להתבלט אחד מהשני מבחינת איכות ביצועים, כמו גם מראה חזותי (כלומר, אם זה נראה טוב). לדוגמא: פסנתרים של ימאהה נוטים לייצר צלילים בהירים ואילו קוואי מייצר גוונים כהים יותר באמצעות כלי הנגינה שלהם; סטיינוויי ובניו בונים את הפסנתרים שלהם בשיטות מסורתיות בעוד יאנג צ 'אנג משתמש בטכנולוגיה מודרנית במהלך תהליכי הרכבה; וכו' עד נאוסאם…

אני רוצה פסנתר בעל האיכות הטובה ביותר.

מהי האיכות הטובה ביותר?

איך אתה יודע אם פסנתר הוא באיכות טובה?

מהם הגורמים העיקריים הקובעים איכות?

איך מגלים כמה עולה פסנתר?

אם אתה שואל את עצמך את השאלות האלה, אז מאמר זה הוא בשבילך! נענה על כולם ועוד תוך דקה אחת בלבד.

אתה צריך ללמוד איך לנגן בעצמך, זה הרבה יותר מתגמל מאשר לקנות אחד וללמוד תוך כדי.

אתה יכול ללמוד לנגן בפסנתר משלך, או אם אתה רוצה משהו נוח ונייד יותר, ישנם פסנתרים דיגיטליים רבים הזמינים בכל טווחי המחירים. אולי אפילו תרצה לבנות פסנתר משלך!

פסנתר באיכות טובה, אבל לא יקר מדי.

אתה יכול למצוא פסנתר באיכות טובה במחיר סביר. ישנן אפשרויות רבות בכל הנוגע לקניית פסנתרים באופן מקוון או באופן אישי. אתה יכול לקנות מחנויות ומוכרים פרטיים כמו גם קמעונאים מקוונים כמו אמזון או איביי. אם אתם מחפשים משהו מסורתי יותר, כדאי לבדוק חנויות מוזיקה מקומיות שמוכרות פסנתרים אקוסטיים כמו גם דיגיטליים (אם אתם מעוניינים).

אני מקווה שמאמר זה עזר לך להבין מה לחפש בפסנתר וכיצד להימנע מרכישה גרועה. אם אתם מחפשים פסנתר חדש, אז אני ממליץ לך לקנות אחד בחנות פסנתרים כי הוא לא יקר מדי אבל יש איכות טובה. אתה צריך גם ללמוד איך לנגן בעצמך כי זה הרבה יותר מתגמל מאשר לקנות אחד וללמוד כמו שאתה הולך.

לפרטים נוספים לחצו כאן: www.recital-piano.co.il/

About Us

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean ac lorem pretium, laoreet enim at, malesuada elit.

Categories

Tags

There’s no content to show here yet.

Social Links